تامین برق پایدار با تلاش اکیپ های عملیاتی توزیع برق استان مرکزی برای رفع خاموشی های ناشی از بارش شدید باران
اکیپ های عملیاتی توزیع برق استان مرکزی برای رفع خاموشی های ناشی از باران شدید در تلاش هستند و اکثر خاموشی ها برطرف شده است.

اکیپ های عملیاتی توزیع برق استان مرکزی برای رفع خاموشی های ناشی از باران شدید در تلاش هستند و اکثر خاموشی ها برطرف شده است.

به دنبال بارش شدید باران و طوفانی شدن هوا در روز پنج شنبه و وقوع چندین مورد خاموشی در شبکه برق، نیروهای عملیاتی شرکت با تلاش جهادی در شرایط نامساعد جوی و ترافیکی از شامگاه روز گذشته ، برای رفع خاموشی های ناشی از بارش شدید باران در تلاش هستند و اکثر خاموشی ها رفع شده است و خاموشی های پراکنده نیز در حال برطرف شدن است.

اکیپ های عملیاتی توزیع برق استان مرکزی با حضور در محدوده عملیاتی در کمترین زمان و استفاده از تجهیزات کامل فنی و ایمنی و خودروهای ویژه، مشغول ترمیم قسمت های آسیب دیده شبکه برق ،شامل خطوط توزیع برق قطع شده، کابل انشعاب های آسیب دیده و ایمن سازی نقاط پرخطر از روز گذشته تاکنون شدند.

گفتنی است ،براثر بارش باران شدید روز گذشته ،با شکستن درختان و سقوط آنان برروی شبکه های توزیع برق باعث پارگی کابل ها و سیم های برق شد که موجب قطعی های گسترده برق وهمچنین شبکه فوق توزیع استان مرکزی در اثر بارندگی شدید دچار آسیب و خرابی شدند و 248 مورد خاموشی تک مشترک و گروهی رخ داد که از 9228 مورد تماس،

پاسخگویی به 5200 مورد تماس توسط اپراتور و سایر موارد پاسخگویی از طریق سیستم هوشمند صورت پذیرفت.

مشترکین می توانند در تمامی ساعات شبانه روز از طریق شماره تلفن 121 و یا سامانه پیامکی 10001000121 ،حوادث احتمالی در حوزه برق را گزارش و پیگیری کنند.

تاریخ:
1401/05/08
تعداد بازدید:
995
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal