شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی
ENGLISH
سال 95 : اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیام :
1399/10/10 بهینه سازی شبکه برق 16روستای شهرستان خنداب
بهینه سازی شبکه برق 16روستای شهرستان خنداب
مدیرتوزیع برق شهرستان خنداب از اصلاح و جابجایی شبکه فشار ضعیف 16روستای این شهرستان طی 9ماه سال جاری خبرداد.

حسین نوروزی افزود: حدود 31کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف 16روستا با جابجایی   219 اصله تیر با اعتباری بالغ بر 28میلیارد ریال انجام شد.

وی با بیان اینکه استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت المال است و از طریق مراجع قانونی با متخلفان به شدت برخورد می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 145مورد انشعاب غیرمجاز در خنداب  شناسایی که منجر به احیای انرژی و وصول شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان خنداب، اصلاح و تست بیش از 5800کنتور برق ، تعویض54 دستگاه کنتور دیماندی و جایگزینی آن با کنتور های فهام ، تعمیرات شبکه فشار متوسط و ضعیف به طول  31کیلومتر، تعمیر85 دستگاه پست و تابلو، اصلاح 850 دستگاه پایه چراغ روشنایی معابرو نصب 22دستگاه کنتور هوشمند را از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان برشمرد.

نوروزی، برگزاری مانور تعمیرات شبکه فشار متوسط در راستای مقاوم سازی شبکه در اراضی حسین آباد و مانور اصلاح ولتاژ مشترکین با تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار در روستای گوشه سفلی، نصب 30سری سرخط حفاظتی برای شبکه های فرعی در راستای کاهش خاموشی های مشترکین و پایداری شبکه را از دیگر فعالیت های صورت گرفته عنوان کرد.

 

 

تعداد بازدید: 1154
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع برق استان مرکزی می باشد.
Powered by DorsaPortal