دسته بندی مطالب
قطع برق ادارات پر مصرف در دستور کار توزیع برق استان مرکزی
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق توزیع برق استان مرکزی از قطع برق ادارات پرمصرف استان خبرداد.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق توزیع برق استان مرکزی از قطع برق ادارات پرمصرف استان خبرداد.

محمود محمودی گفت:همزمان با افزایش دمای هوا و به دنبال ابلاغ مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی، دستگاه های اداری و دولتی عمومی استان که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده اند قطع خواهد شد.

وی افزود: با توجه مصوبه هیات دولت و ابلاغیه استانداری مرکزی به منظور صرفه جویی در مصرف برق در ساعات پیک بار ساعت کاری همه دستگاه های اجرایی استان از 21خرداد ماه از ساعت 6:30 تا13:30 خواهد بود.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه تغییر ساعت کاری ادارات باعث صرفه جویی حداقل 5 مگاوات در مصرف برق استان می شود، گفت: تخصیص پاداش به مشترکان خانگی در صورت کاهش مصرف برق، انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع وکارخانجات استان به منظور کاهش مصرف برق در ساعات پیک، رایگان شدن برق چاه های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق و کاهش ساعت کاری ادارات از جمله برنامه ها و اقدامات شرکت توزیع برق استان برای عبور از پیک تابستان می باشد.


وی ادامه داد: کلیه ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان 30 درصد در ساعات اداری و 60 درصد در ساعات غیر اداری به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تاکید کرد: سامانه های سرمایشی تمامی اداراتی که با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به کنتور فهام شده اند نیز در صورت افزایش بار شبکه، از راه دور قطع خواهد شد.
تاریخ:
1401/03/22
تعداد بازدید:
959
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal