مرکز تماس 121
اهداف سامانه مرکز تماس فوریتهای برق ( 121)

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در چشم انداز خود با برخورداری از جایگاهی استراتژیک در بخش توزیع صنعت برق کشور ماموریت اصلی خود را تأمین و عرضه برق مطمئن در محدوده جغرافیایی استان مرکزی با بهره مندی از فناوریهای نوین قرار داده است .

در این راستا و به منظور تکریم و جلب رضایت مشترکین ، ارائه سرویسهای با کیفیت و به هنگام ، مدیریت پاسخگویی مؤثر به درخواست های مشتریان " سامانه مرکز تماس فوریتهای برق (121) " را تشکیل داده است .

قابلیتهای این سامانه به شرح ذیل میباشند :

1- پاسخگویی همزمان به 90 مشترک در شهرستان اراک و 30 مشترک در سایر شهرستانهای استان در زمان بروز حوادث شبکه

2- ارائه پیام هوشمند در زمان بروز قطعیهای ناخواسته در شبکه ، جهت اطلاع رسانی زمان پایان خاموشی

3- ایجاد سابقه برای تماسهای مشترکین ، در بانک اطلاعاتی سامانه 121

4- دریافت گزارشات مشترکین در خصوص خاموشیهای معابر و پیگیری در جهت رفع سریع این خاموشیها

5- اطلاع رسانی خاموشیهای تعمیراتی شبکه در روزهای آتی

6- اطلاع رسانی خدمات دفاتر پیشخوان دولت از طریق سیستم گویا

تاریخ به روز رسانی:
1396/11/14
تعداد بازدید:
525
Powered by DorsaPortal